شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات وبسایت آوازگر به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی :
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آوازگر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

تمام تلاش ما این است که قیمت های وب سایت به صورت آنی به روز بوده و کاربران ارجمندمان، خرید راحتی را انجام دهند.

قوانین خرید محصولات:

  • تجهیزات دیجیتال و الکترونیکی: محصولات این دسته به صورت بسته بندی آکبند و اورجینال در وب سایت وجود دارند. بدیهی است که ضمانت محصولات، مربوط به شرکت وارد کننده یا عرضه کننده آن می باشد. تمام محصولات با ضمانت اصالت کالا برای خریداران گرامی ارسال می شوند.
  • تجهیزات کارکرده: محصولات این دسته بندی، جزو محصولات کارکرده و غیرآکبند هستند. این کالاها پس از تست های مختلف همکاران ما در آوازگر، در وب سایت قرار می گیرند و شامل مهلت تست 7 روزه  و گارانتی پس از فروش 3ماهه هستند. بدیهی است که این لوازم هم بدون عیب و نقضی عرضه می شوند. البته در مواردی ممکن است که نواقص و موارد ظاهری داشته باشند که در توضیحات آنها ذکر می شود. همچنین در این وارد می توانید پیش از سفارش، با ما تماس بگیرید.
  • میز استودیویی: محصولات این دسته بندی، به توجه به ماهیت آنها، به صورت سفارشی تولید و برای خریدار گرامی ارسال می گردد. زمان تولید میزها بسته به نوع آن و موارد دیگر بین 5 تا 30 روز کاری می باشد. البته در صورت نیاز به سفارشی سازی بیشتر و تعبیه لوازم دیگر، این مدت زمان با هماهنگی آوازگر متغیر است. همچنین میزهای خریداری و تولید شده، به دلیل سفارشی بودن و هزینه های مربوط به ساخت و خرید ام دی اف و موارد دیگر، امکان مرجوعی ندارند. صرفا در صورت وجود نقص فنی مربوط به ساخت میز، تعویض یا رفع عیب می شوند. البته تمام تلاش ما در بخش تولید میزهای استودیویی بر این است که محصولات، بدون هیچ نقصی در اختیار خریداران گرامی قرار بگیرد.
  • تماس با ما: در صورت وجود هر گونه سوال یا مشاوره پیش از خرید، می توانید با ما در تماس باشید. 02191690535

.